Hola, sóc la Juliet Manín, alumna de 2n de Batxillerat. Estic fent el meu treball de recerca sobre la paràl·lisis de la son i m'ajudaries molt si contestessis aquesta enquesta. Les respostes són totalment anònimes. Moltes gràcies!
3 Saps què és la paràl·lisi de la son?
(*)
4 La PS és un trastorn de la son classificat a les parasomnies. Aquest trastorn es caracteritza per un estat conscient d'immobilitat involuntaria durant la fase REM. És a dir, en el període entre son-vigilia la persona es desperta però sense poder moure's. Sovint l'acompanyen al·lucinacions que fan que l'episodi sigui més aterrador.
5 És similar al que pensaves?
(*)
6 Has tingut algun episodi de PS?
(*)
7 Quina creus que n'és la causa?
(*)
8 Com vas conèixer la PS?
(*)
9 Consideres que és una malaltia?
(*)
10 A Mèxic a la PS li diuen "se te ha subido el muerto". Perquè creus que rep aquest nom?
11 Ho relaciones amb un tema més...
(*)
12 Està comprovat que al 60% de la població li passa com a mínim una vegada a la seva vida. Sabent això com reaccionaries si et passés?
(*)